Servisní středisko a reklamace

Pokud jste zaznamenali nestandardní chování svého přístroje nebo byl vystaven nehodě, bude nutné tento přístroj reklamovat. Důležité informace naleznete v kapitole VII. obchodních podmínek obchodu ChytreElektro.cz. 

Obchod ChytreElektro.cz využívá pro příjem a vyřizování reklamací vlastní servisní středisko, jehož adresu a kontakty naleznete níže. Zde nemusíte mít žádné obavy, servisní středisko pro náš eshop zajišťuje uznávaný a profesionální servis Mipoint. Tento servis s mnohaletou působností patří mezi ty největší v České republice a sídlí v Brně.  

A nyní důležité pokyny k samotným reklamacím:

  • Vždy doporučujeme nás informovat o závadě či problému předem na níže uvedeném tel. čísle nebo emailu. Některé stavy či závady není nutné k reklamaci zasílat či předávat, ale lze je vyřešit i na dálku, což šetří peníze i čas oběma stranám.

  • Pro veškerou komunikaci, která se týká Vaší reklamace, opravy či technického dotazu, prosím použijte pouze kontakty níže, které jsou na naše servisní středisko. Zde jsou pracovníci připraveni vám pomoci s vaším problémem či dotazem.

  • K zasílanému zboží přiložte vyplněný reklamační formulář - tzv. přijemku. Tu naleznete ke stažení zde. Případně ji zašlete na email uvedený níže jako podepsaný scan.

Důležité upozornění - Před uplatněním samotné reklamace je nezbytně nutné:

Předtím než začnete s procesem reklamace, je klíčové provést několik důležitých kroků pro optimální průběh řízení:

 Odebrání Telefonu z Apple ID (v případě iOS):

  • Ujistěte se, že jste odstranili telefon z Apple ID, abyste předešli jakýmkoliv potenciálním problémům při reklamaci.

 Odstranění Zařízení z Google Účtu (u systému Android):

  • V případě systému Android je nezbytné odstranit zařízení z Google účtu. To zajistí plynulý průběh reklamačního procesu.

 Deaktivace Účtu Přímo od Výrobce (Xiaomi, Samsung, atd.):

  • Pokud používáte zařízení od konkrétního výrobce, jako například Xiaomi nebo Samsung, deaktivujte účet přímo u výrobce. To je další krok k bezproblémovému zpracování reklamace.

 Deaktivace Ochranu Přístroje (gesto, otisk, pin, atd.):

  • Ujistěte se, že jste deaktivovali veškerou ochranu přístroje, jako jsou gesta, otisky prstů, PIN kódy, atd. V tomto stavu může být zařízení nepoužitelné pro jakýkoliv servisní zásah, a tudíž tato kroky předejdou případným komplikacím.

Tato opatření jsou klíčová pro hladký průběh reklamačního procesu a umožní rychlé a efektivní řešení vašeho problému. Děkujeme za vaši spolupráci a porozumění. 

 Google účet - jeho odebrání z telefonu na dálku                 
1.přihlaste se na počítači ke svému účtu Google
2. v navigačním panelu vlevo klikněte na Zabezpečení
3. V rámečku Vaše zařízení zvolte Spravovat zařízení
4. vyberte Zařízení
5. zvolte Odstranit
6. potvrďte volbu

 

 Xiaomi účet - jeho odebrání z telefonu na dálku
1. na počítači v prohlížeči zadejte https://i.mi.com/
2. klikněte na Sign in with Mi Account
3. zadejte přihlašovací jméno (většinou je to celá emailová adresa) a heslo
4. vyberte ikonu Find device
5. v pravém horním rohu se Vám zjeví Váš telefon, klikněte na offline
6. v pravém horním rohu vyberte ikonu se třemi tečkami
7. vyberte Turning off Find device a potvrďte OK
8. v pravém horním rohu zvolte ikonu pro (s) fotografii a vyberte My space and devices
9. v My devices vyberte reklamovaný telefon a potvďte delete
10. odhlašte se ze stránky Mi Cloud

 

Pro zaslání zboží k reklamaci použijte výhradně adresu servisního střediska, kterou naleznete níže. Na jiné adrese nelze zboží k reklamaci přijmout (viz také kapitola V. obchodních podmínek).

 

Vždy doporučujeme, abyste si pořídili vlastní fotodokumentaci nebo video, které zaznamená stav zboží před jeho odesláním a zachytí případné nestandardní chování. Mějte prosím na paměti, že mnoho závad není zjevných, a tato dokumentace nám může pomoci odhalit příčinu závady, což opět urychlí vyřízení samotné reklamace.

 

Servisní středisko pro chytreelektro.cz


Servisní středisko:


Mipoint

Kontaktní adresa:

Merhautova 190, 613 00  Brno-sever

Servisní infolinka:

+420 702 189 309

Otevírací doba:

Po-Pá 8:00-16:00


Email:


rma@ewt.sk

×