S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
czech slovak
Podporuje mojeID

PRODUKTY V AKCI

Naše cena 17 451 Kč (671 EUR)
NENÍ SKLADEM
Naše cena 20 558 Kč (791 EUR)
NENÍ SKLADEM
Naše cena 27 648 Kč (1 063 EUR)
SKLADEM

KONTAKTY

Chytré elektro s.r.o.
Vacenovice 305
696 06, Vacenovice
tel: +420 728 503 775
napište nám

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 80 Kč (3 EUR)
SKLADEM
Naše cena 1 199 Kč (46 EUR)
SKLADEM

ANKETA

Jak jste se o nás dozvěděli ?

seznam.cz 35% google.cz 19% vyhledávače cen 26% Jiným způsobem 20%

»
Reklamační podmínky

REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace jsou posuzovány individuálně a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen případné nedostatky a poškození ohlásit prodávajícímu ihned po převzetí zboží. Za poškození způsobená přepravcem e - shop nezodpovídá.

Na celý sortiment elektroniky je poskytována záruka 24 měsíců, pokud není stanoveno jinak . Do záruční opravy bude přijato pouze kompletní zboží, s průvodní dokumentací. Pokud je to možné, prosíme zákazníky aby zboží zasílali v originálním obalu  . Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady .

Do záruční opravy nebude přijato zboží :

- Poškozeno živly jako je voda, oheň , blesk nebo jiný elektrický výboj a podobně

- Nevyčištěné, nezbavené všech nečistot a hygienicky závadný ( Společnost Chytré elektro s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamaci zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny o opatřeních proti přenosným nemocem . )

- S prošlou záruční lhůtou v den předložení ( doručení ) zboží k reklamaci

- Mechanicky poškozené ( roztržené , poškrábané , propálené atd.).

- Bez doložení původu nákupu

- Poškozený nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží

- Poškozené neodborným servisním zásahem ( např. změna FW zařízení za neoficiální verzi FW )

- Poškozený zanedbáním péče o zboží ( údržby zboží )

- Poškozené zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě či " přepólováním " baterií

Na co se záruka nevztahuje + výjimky skupin zboží :

baterie a bateriové články , kde je jako záruční doba udávaná životnost výrobku ( obvykle kratší než zákonná záruka )

spotřební materiál , kde je jako záruční doba udávána trvanlivost výrobku ( doba , do uplynutí níž výrobce zaručuje nezměněné vlastnosti )

poruchy vzniklé běžným opotřebením

poruchy vzniklé nesprávným použitím výrobku

V případě neoprávněné reklamace si prodávající vyhrazuje právo účtovat veškeré přímé náklady spojené s vyřízením této reklamace.

Postup při reklamaci :

1 ) informujte nás o reklamaci e - mailem nebo písemně . Pokud na daný produkt existuje autorizovaný servis , doporučujeme kontaktovat přímo na něj . Společnost Chytré elektro s.r.o. jejich služby také využívá a všechno tak proběhne rychleji a bez zbytečných průtahů . Autorizované servisy jsou osvědčená střediska, které navíc nabízejí při reklamacích vyšší úroveň servisu a flexibilitu.


Autorizované servisy pro produkty PocketBook najdete zde: Autorizované servisy PocketBook

2 ) zboží zabalte do originálního obalu , včetně veškerého příslušenství dodaného se zbožím . Při reklamaci výrobků Amazon Vám zašleme reklamační protokol, který nám po vyplnění musí být spolu se zbožím zaslán . Pokud se jedná o zboží, u kterého byl přiložen záruční list výrobce , tak i záruční list výrobce a nezapomeňte přiložit kopii doručenky nebo jiného dokladu o tom, kdy Vám bylo zboží dodáno a podrobný popis závady výrobku .

2 ) zboží zašlete jako doporučený balík ( ne na dobírku ! ) Na adresu e - shopu .

3 ) přiložte doklad o zakoupení reklamovaného zboží v našem obchodě , případně reklamační protokol ( Amazon )

4 ) Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji , nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí naším e -shopem podle postupu Přelíčení o reklamaci uvedeném níže.

5 ) Po vyřízení reklamace je kupující prodávajícím kontaktován e - mailem , a vyřízenou reklamaci prodávající kupujícímu zašle standardním balíkem České pošty . Pokud si kupující zásilku s reklamovaným zbožím nepřevezme , s prodávajícím nekomunikuje , případně je na uvedených kontaktech nedostupný , vyhrazuje si prodávající právo reklamaci zrušit as zbožím naložit jak uzná za vhodné .

Reklamace v autorizovaném servisu :

V případě reklamace v autorizovaném servisu postupuje kupující dle reklamačního řádu nebo pokynů autorizovaného servisu . Kupující bere na vědomí , že prodávající není v takovém případě schopen ovlivnit úspěšné vyřešení reklamace v autorizovaném servisu .

Jednání o reklamaci

1. O řádně uplatněné reklamaci kupujícího u prodávajícího rozhodne reklamační oddělení ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů . Do této doby se nezapočítává čas potřebný na odborné posouzení poruchy. Reklamační oddělení vede doprovodnou evidenci došlých reklamací .
2. Reklamaci , včetně odstranění poruchy , musí reklamační oddělení vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s kupujícím nedohodne na delší lhůtě .
3. Pokud jde o poruchu , kterou lze odstranit , má kupující právo, aby byla řádně a včas odstraněna, a reklamační oddělení má povinnost poruchu bez zbytečného odkladu odstranit . Pokud to není vzhledem k povaze poruchy úměrné , může reklamační oddělení k žádosti kupujícího věc vyměnit , nebo týká-li se porucha jen součásti věci , vyměnit součást. Pokud takový postup není možný, může reklamační oddělení poskytnout k žádosti kupujícího přiměřenou slevu nebo má kupující právo od smlouvy odstoupit .
4. Pokud jde o poruchu , kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby mohla být koupena věc řádně užívána jako věc bez vady , má kupující právo, aby mu reklamační oddělení věc vyměnilo , nebo může od smlouvy odstoupit .
5. Táž práva přísluší kupujícímu , jde-li o poruchy odstranitelné , ale kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí poruchy po opravě nebo větší počet vad věc řádně užívat .
6. Pokud jde o jiné poruchy neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z ceny nebo může od smlouvy odstoupit .

Závěrečná ustanovení reklamací

1. Tyto vyhlášené reklamační podmínky se vztahují na všechny kupní smlouvy uzavřené v našem e - shopu a tvoří jejich přílohu, pokud nejsou přímo v kupní smlouvě dohodnuto jiné individuální reklamační podmínky kupní smlouvy .
2. Příslušná ustanovení občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele mají přednost před ustanoveními tohoto reklamačního řádu , pokud jsou s nimi v rozporu .
3. Tyto reklamační podmínky vyhlašuje prodávající ke dni 1.3 . 2012 s tím, že jsou publikované na www.chytreelektro.sk tak , aby každý kupující měl možnost se s jejich obsahem seznámit ještě před uzavřením kupní smlouvy .

Snažíme se být Vám - zákazníkům , pokud možno co nejblíže. Dobře víme z vlastních zkušeností , jak nepříjemné je uplatňovat na nějaké zboží reklamaci . Pokud se jakýkoli problém vyskytne , věřte, že nás to mrzí a uděláme vše pro nápravu k Vaší spokojenosti .