czech flagslovakia flag
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá 9.00-12.00 13.00-16.00)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 4 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

 

 

 

  1. Úvod
  2. Elektronika
  3. Přístupo-docházkové systémy
  4. RON Software - licence pro dalších 100 zaměstnanců, síťová verze pro dva uživatele

RON Software - licence pro dalších 100 zaměstnanců, síťová verze pro dva uživatele

RON - Dochazka 100+ SQL licence pro dalších 100 zaměstnanců, síťová verze pro dva uživatele

DOCHAZKA 100+ SQL RON Software - licence pro dalších 100 zaměstnanců, síťová verze pro dva uživateleFunkce a vlastnosti -komunikace s docházkovými te... celý popis
Dostupnost
Není skladem - na objednávku
4 840 Kč
4 000 Kč
bez DPH
Číslo produktu:DOCHAZKA 100+ SQL-CHE001
Výrobce:RON
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace
DOCHAZKA 100+ SQL RON Software - licence pro dalších 100 zaměstnanců, síťová verze pro dva uživatele

Funkce a vlastnosti



-komunikace s docházkovými terminály automatická, průběžná nebo ruční - plánovač úloh

zpracování údajů z terminálů automaticky nebo ručně

-grafické zobrazení docházky jednotlivých pracovníků za celý měsíc s možností přehledné editace

-sledování docházky za zvolené období - měsíc, týden, 2 týdny, 10 dní, 28 dní ...

-evidence přestávek s možností automatického vkládání dle nastavených pravidel (po odpracovaném intervalu, v pevné časy, poměrem k odpracované době)

-systém schvalování editované docházky ve třech úrovních (zpracováno, zkontrolováno, schváleno)

automatické schvalování docházky za nastavených pravidel

-systém sledování přesčasů - rozhodnutí kolik hodin převést do následujícího měsíce, proplatit, stornovat

-sledování a výpočet nadfondu - sledování přesčasů za delší období

-číselník čteček (docházkových a přístupových terminálů) s definováním přípustných operací a implicitních časů operací

-možnost definovat skupiny zaměstnanců, které mohou jednotlivé terminály používat

-číselník operací (přerušení pracovní doby) - nastavitelné uživatelsky podle potřeb firmy

-možnost definice případného automatického ukončení operace - v určenou hodinu, při skončení pracovní doby, při plynutí délky denního úvazku, ...

-možnost automatického pokračování, opakování operace podle nastavených podmínek (nemocenská, dovolená, služební cesta, atd.)

-definování časové složky mzdy, do které se operace (přerušení pracovní doby) bude započítávat

-detailní nastavení zaokrouhlení časové složky pro denní měsíční a variabilní období

-číselník směn s možností evidence pevné i pružné pracovní doby

-možnost nastavení ignorování včasných příchodů zaměstnanců do práce

-inteligentní a automatické rozpoznávání odpracované směny - zaměstnanec přijde na jinou směnu než má nastavenu v kalendáři - program správně směnu přiřadí

-číselník kalendářů s možností definice pracovní doby pro každý den v roce - pro skupiny zaměstnanců nebo pro jednotlivé zaměstnance individuální

-typy kalendářů pro jednosměnný i více směnný provoz

-číselník zaměstnanců s jejich základními údaji

-číselník identifikačních médií s možností přidělování jednotlivým zaměstnancům - možnost blokování id média

-možnost ručního vkládání operací docházky uživatelem (pro jeden nebo více dní dopředu)

-propracovaný systém definice přístupových práv pro práci s docházkovým systémem, možnost omezení editace docházky na skupinu pracovníků (středisko, oddělení), editace (úprava) docházky pouze oprávněnými osobami

-zpracování salda pracovní doby se získáním údajů o saldu u docházkového terminálů

-zpracování statistik časových složek (odpracované doby, absence a náhrad ..) za zvolené období

-snadný a rychlý přístup k měsíčním a denním výsledkům docházky

-automatizovaná komunikace se vzdáleným pracovištěm - modem, internet, datové okruhy

-přístupový systém - otevírání dveří, turniketů, bran, závor dle přístupových práv

-monitorování přítomnosti zaměstnanců aktuálně nebo i zpětně s možností zobrazení fotografie

-barevně rozlišení přítomných a nepřítomných zaměstnanců

-přehledné a grafické plánování kapacit

-importy a exporty dat do personálního a mzdového systému

-automatická synchronizace dat s nadřazenými systémy (mzdy, personalistika, výroba ....)

-vstupy dat, manažer - velké množství předdefinovaných výstupních sestav s možnosti uživatelské definice zobrazených výsledků

-editor výstupních sestav - vytváření vlastních sestav, grafů exportů





Technická specifikace software



Software DOCHÁZKA je aplikace pracující ve Windows 98/2000/XP/VISTA/Windows 7 na databázových platformách:

-Microsoft Access

-MSDE 2000, 2005, 2008 (Express Edition)

-Microsoft SQL 2000, 2005, 2008 Server

-Firebird a Interbase pro Linux/Win32

-Sybase

-Oracle 9,10

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Copyright © Chytré elektro s.r.o.
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.