czech flagslovakia flag
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá 9.00-12.00 13.00-16.00)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 5 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

 

 

 

  1. Úvod
  2. Telekomunikační technika
  3. Telefonní ústředny
  4. 2N® NetStar Contact Centre Detail statisitic, licence statistiky, manažerské výstupy

2N® NetStar Contact Centre Detail statisitic, licence statistiky, manažerské výstupy

2N NetStar Contact Centre Detail statisitic, licence statistiky, manažerské výstupy

ATEUS-1012105 2N® NetStar Contact Centre Detail statisitic, licence statistiky, manažerské výstupySoftwarová aplikace 2N Contact Centre Solution slouž... celý popis
Dostupnost
Na dotaz
19 650 Kč
16 240 Kč
bez DPH
Číslo produktu:ATEUS-1012105-CHE001
Výrobce:2N
Hlídat cenu / dostupnost
Podobné produkty
    2N® NetStar Contact Centre Manager, add on licence pro manažera
    5 240 Kč
    4 331 Kč bez DPH
    5 240 Kč
    4 331 Kč bez DPH
    Na dotaz
      2N® NetStar Contact Centre Agent/Operator, add on licence pro agenta/operátora
      3 930 Kč
      3 248 Kč bez DPH
      3 930 Kč
      3 248 Kč bez DPH
      Na dotaz
        2N® NetStar Records Manager, licence aplikace pro správu nahraných hovorů (ČR)
        9 352 Kč
        7 729 Kč bez DPH
        9 352 Kč
        7 729 Kč bez DPH
        Na dotaz
        Kompletní specifikace
        ATEUS-1012105 2N® NetStar Contact Centre Detail statisitic, licence statistiky, manažerské výstupy

        Softwarová aplikace 2N Contact Centre Solution slouží k monitorování a dohledu nad kontaktním centrem. Manažer může sledovat stavy jednotlivých operátorů a kampaní z hlediska jejich efektivity, a to nejenom na počítači, ale i na tabletu či smartphonu. Jelikož se jedná o webové řešení, odpadá nutnost vícenásobné instalace a k údajům z kontaktního centra lze přistupovat odkudkoliv.


        Statistiky mohou být sledovány ze 4 pohledů - z pohledu statusů operátorů, kdy může supervizor sledovat délku hovorů či pauz jednotlivých operátorů, z pohledu projektů, kde sleduje efektivitu jednotlivých kampaní a z hlediska operátorů a jejich vytíženosti či jednotlivých hovorů.

        Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
        Copyright © Chytré elektro s.r.o.